Wydawca treści

Nabór wniosków o dotację na podjęcie działalności gospodarczej

19.02.2025 r.

​​​​​
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. informuje, że można jeszcze składać wnioski o dotację na podjęcie działalności gospodarczej. Urząd dysponuje środkami z Funduszu Pracy (w kwocie  do 35.000 zł brutto).
W celu właściwego wypełnienia wniosku prosimy o staranne jego przeczytanie i zapoznanie się z Regulaminem określającym przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej przez Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej. Wnioski należy wypełnić czytelnie oraz dołożyć wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie postawione pytania. Przedmiotowy wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników, wszystkie pola wniosku powinny być wypełnione, wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany i opatrzony datą wypełnienia.
Formularze wniosków wraz z załącznikami i regulaminem przyznawania dofinansowania dostępne są w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA. Wniosek wypełniony nieczytelnie lub zawierający niepełne informacje, niepodpisany, bądź nie zawierający kompletu załączników nie będzie rozpatrywany.

Przed złożeniem wniosku, należy umówić się telefonicznie na konkretny termin do doradcy zawodowego tutejszego Urzędu w celu odbycia porady indywidualnej!!!
Dodatkowo osoby do 30 roku życia, przed złożeniem wniosku muszą mieć przeprowadzony test umiejętności cyfrowych!!!

Uwaga !!!

Doradcy zawodowi nie wypełniają wniosków; odpowiadają jedynie na wątpliwe pytania.

doradca zawodowy - Agnieszka Stanisławska (61) 285 80 32 w 46
doradca zawodowy - Joanna Akuszewska (61) 285 80 32 w 46

Załączniki

01. Wniosek 2025
01. Wniosek 2025.pdf 691 KB
02. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
02. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 683 KB
03. Regulamin 2025
03. Regulamin 2025.pdf 957 KB
04. Kryteria punktacji wniosków 2025
04. Kryteria punktacji wniosków 2025.pdf 117 KB
05. Kwestionariusz osobowy wnioskodawcy
05. Kwestionariusz osobowy wnioskodawcy.pdf 236 KB
06. Kwestionariusz osobowy poręczyciela
06. Kwestionariusz osobowy poręczyciela.pdf 284 KB
07. Oświadczenie poręczyciela o uzyskiwanych dochodach - zobowiązaniach 2025
07. Oświadczenie poręczyciela o uzyskiwanych dochodach - zobowiązaniach 2025.pdf 292 KB
08. Oświadczenie o dochodach - zaświadczenie 2025
08. Oświadczenie o dochodach - zaświadczenie 2025.pdf 174 KB
09. Oświadczenie podmiotu rozliczającego się na zasadach uproszczonych 2025
09. Oświadczenie podmiotu rozliczającego się na zasadach uproszczonych 2025.pdf 163 KB
10. Oświadczenie o współpracy - osoba fizyczna
10. Oświadczenie o współpracy - osoba fizyczna.pdf 81 KB
11. Oświadczenie o współpracy - firma
11. Oświadczenie o współpracy - firma.pdf 118 KB
12. Umowa Użyczenia lokalu
12. Umowa Użyczenia lokalu.pdf 129 KB

Nabór wniosków o dotację na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. informuje, że można składać wnioski o dotację na podjęcie działalności gospodarczej. Urząd dysponuje środkami z Funduszu Pracy oraz środkami współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu: "Droga do zatrudnienia" (w kwocie  do 35.000 zł brutto). Z dofinansowania w ramach Programu „Droga do zatrudnienia" mogą skorzystać osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Wielkopolskiej, spełniające min. jeden z niżej wymienionych warunków:                                                     
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności,
  • osoby długotrwale bezrobotne - oznacza to bezrobotnego pozostającego w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych,
  • kobiety,
  • osoby o niskich kwalifikacjach (za osobę o niskich kwalifikacjach uznaje się osobę posiadającą wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe/branżowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe),
  • osoby w wieku 18-29,
Osoby ubiegające się o środki z Europejskiego  Funduszu Społecznego nie mogły wcześniej korzystać ze środków Programu  „Droga do zatrudnienia" (szkolenie, staż)!!!
W celu właściwego wypełnienia wniosku prosimy o staranne jego przeczytanie i zapoznanie się z Regulaminem określającym przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej przez Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej. Wnioski należy wypełnić czytelnie oraz dołożyć wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie postawione pytania. Przedmiotowy wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników, wszystkie pola wniosku powinny być wypełnione, wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany i opatrzony datą wypełnienia.
Formularze wniosków wraz z załącznikami i regulaminem przyznawania dofinansowania dostępne są w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA. Wniosek wypełniony nieczytelnie lub zawierający niepełne informacje, niepodpisany, bądź nie zawierający kompletu załączników nie będzie rozpatrywany.
 
Przed złożeniem wniosku, należy umówić się telefonicznie na konkretny termin do doradcy zawodowego tutejszego Urzędu w celu odbycia porady indywidualnej!!!
Dodatkowo osoby do 30 roku życia, przed złożeniem wniosku muszą mieć przeprowadzony test umiejętności cyfrowych!!!
 
Uwaga !!!
 
Doradcy zawodowi nie wypełniają wniosków; odpowiadają jedynie na wątpliwe pytania.
 
doradca zawodowy - Agnieszka Stanisławska (61) 285 80 32 w 46
doradca zawodowy - Joanna Akuszewska (61) 285 80 32 w 46
 

Informacja dotycząca możliwości uzyskania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. informuje, że od dnia 24.10.2024r przyjmowane będą wnioski o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wyłącznie osób do 30 roku życia
W celu właściwego wypełnienia wniosku prosimy o staranne jego przeczytanie i zapoznanie się z Regulaminem określającym przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej przez Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej. Wnioski należy wypełnić czytelnie oraz dołożyć wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie postawione pytania. Przedmiotowy wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników, wszystkie pola wniosku powinny być wypełnione, wniosek wraz z załącznikami powinien być podpisany i opatrzony datą wypełnienia.
Formularze wniosków wraz z załącznikami i regulaminem przyznawania dofinansowania dostępne są w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA. Wniosek wypełniony nieczytelnie lub zawierający niepełne informacje, niepodpisany, bądź nie zawierający kompletu załączników nie będzie rozpatrywany.
 
Przed złożeniem wniosku, należy umówić się telefonicznie na konkretny termin do doradcy zawodowego tutejszego Urzędu w celu odbycia porady indywidualnej!!!
 
Uwaga !!!
 
Doradcy zawodowi nie wypełniają wniosków; odpowiadają jedynie na wątpliwe pytania.
 
doradca zawodowy Agnieszka Stanisławska (61) 285 80 32 w 46
doradca zawodowy – Joanna Akuszewska (61) 285 80 32 w 46
Dodatkowo osoby do 30 roku życia, przed złożeniem wniosku muszą mieć przeprowadzony test umiejętności cyfrowych!!!

Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej

 

Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej na zorganizowanie  i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 10 osób bezrobotnych pn.: „Operator koparkoładowarki, wszystkie, klasa 3 ” z egzaminem.

czytaj więcej >>

 

Załączniki

1. Zaproszenie do składania ofert
1. Zaproszenie do składania ofert.pdf 285 KB
2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+
2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.doc 126 KB
2 (1). załącznik nr 4a do zasad - oferta szkoleniowa efs+
2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.pdf 224 KB
3. Załącznik nr 6A do Zasad - Umowa szkoleniowa EFS+
3. Załącznik nr 6A do Zasad - Umowa szkoleniowa EFS+.pdf 486 KB
4. Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej
4. Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej.pdf 313 KB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ul. Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, informuje, że w wyniku wyboru instytucji szkoleniowej na organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 1 osoby bezrobotnej w zakresie I stopień – Kurs podstaw rachunkowości – dla kandydatów na księgowego”

​​​​​​czytaj więcej >>

Załączniki

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf 251 KB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego pn.: Operator koparkoładowarki, wszystkie, klasa 3 z egzaminem.

czytaj więcej >>

Załączniki

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf 632 KB

Nabór wniosków KFS 2025

logo KFS


Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza nabór wniosków o przyznanie środków
z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy. Kwota przyznanych środków w roku 2025 wynosi 649 700 zł. Wnioski będą przyjmowane
od 28 STYCZNIA do 30 STYCZNIA 2025 r. w godzinach pracy urzędu.

czytaj więcej >>

Załączniki

Nabór wniosków z KFS 2025
Nabór wniosków z KFS 2025.pdf 597 KB
Załącznik nr 1 do Zarządzenia - Zasady przyznawania środków z KFS w 2025 r.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia - Zasady przyznawania środków z KFS w 2025 r..pdf 475 KB
1. Załącznik nr 2 do Zarządzenia - Wniosek
1. Załącznik nr 2 do Zarządzenia - Wniosek.doc 338 KB
1. Załącznik nr 2 do Zarządzenia - Wniosek
1. Załącznik nr 2 do Zarządzenia - Wniosek.pdf 601 KB
2. Załącznik nr 1 do wniosku - Pełnomocnictwo do reprezentowania Pracodawcy
2. Załącznik nr 1 do wniosku - Pełnomocnictwo do reprezentowania Pracodawcy.pdf 125 KB
3. Załącznik nr 2 do wniosku - Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis
3. Załącznik nr 2 do wniosku - Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis.doc 52 KB
3. Załącznik nr 2 do wniosku - Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis
3. Załącznik nr 2 do wniosku - Oświadczenie o wysokości uzyskanej pomocy de minimis.pdf 138 KB
4.Załącznik nr 3 do wniosku - Formularz-informacji-pomoc-de-minimis
4.Załącznik nr 3 do wniosku - Formularz-informacji-pomoc-de-minimis.xlsx 64 KB
5. Załącznik nr 4 do wniosku - Program kształcenia ustawicznego - (kurs) (studia podyplomowe)
5. Załącznik nr 4 do wniosku - Program kształcenia ustawicznego - (kurs) (studia podyplomowe).doc 76 KB
6. Załącznik nr 5 do wniosku - Zakres egzaminu
6. Załącznik nr 5 do wniosku - Zakres egzaminu.doc 67 KB
7. Załącznik nr 6 do wniosku - Oświadczenie wnioskodawcy
7. Załącznik nr 6 do wniosku - Oświadczenie wnioskodawcy.pdf 199 KB
8. Załącznik nr 7 do wniosku - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego
8. Załącznik nr 7 do wniosku - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc 62 KB
8. Załącznik nr 7 do wniosku - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego
8. Załącznik nr 7 do wniosku - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.pdf 209 KB
9. Załącznik nr 8 do wniosku - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów
9. Załącznik nr 8 do wniosku - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.docx 35 KB
9. Załącznik nr 8 do wniosku - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów
9. Załącznik nr 8 do wniosku - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.pdf 227 KB
10. Załącznik nr 9 do wniosku - Informacja z instytucji szkoleniowej
10. Załącznik nr 9 do wniosku - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx 37 KB
11. Załącznik nr 10 do wniosku - Informacja od organizatora studiów podyplomowych
11. Załącznik nr 10 do wniosku - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx 36 KB
12. Załącznik nr 11 do wniosku - Informacja z instytucji egzaminacyjnej
12. Załącznik nr 11 do wniosku - Informacja z instytucji egzaminacyjnej.docx 35 KB
13. Załącznik nr 3 do Zarządzenia - Umowa
13. Załącznik nr 3 do Zarządzenia - Umowa.pdf 298 KB
14. Załącznik nr 1 do umowy
14. Załącznik nr 1 do umowy.pdf 248 KB
15. Załącznik nr 2 do umowy
15. Załącznik nr 2 do umowy.pdf 172 KB
16. Załącznik nr 3 do umowy
16. Załącznik nr 3 do umowy.pdf 101 KB
17. Załącznik nr 4 do umowy
17. Załącznik nr 4 do umowy.pdf 134 KB
18. Załącznik nr 5 do umowy
18. Załącznik nr 5 do umowy.pdf 155 KB
19. Załącznik nr 6 do umowy
19. Załącznik nr 6 do umowy.pdf 150 KB
20. Załącznik nr 4 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej
20. Załącznik nr 4 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej.pdf 206 KB
21. Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej
21. Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej.pdf 181 KB
22. Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia
22. Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia.pdf 172 KB
23. KFS 2025 - Wytyczne dla urzędów pracy
23. KFS 2025 - Wytyczne dla urzędów pracy.pdf 335 KB
24. Barometr zawodów powiat średzki 2025
24. Barometr zawodów powiat średzki 2025.pdf 541 KB
25. Barometr zawodów woj. wielkopolskie 2025
25. Barometr zawodów woj. wielkopolskie 2025.pdf 246 KB
26. Raport ogólnopolski 2025 - lista zawodów str. 60-75
26. Raport ogólnopolski 2025 - lista zawodów str. 60-75.pdf 5274 KB
27. Klasyfikacja zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy - wg stanu na dzień 1 stycznia 2025 r.
27. Klasyfikacja zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy - wg stanu na dzień 1 stycznia 2025 r..pdf 626 KB

Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej

Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia indywidualnego dla 1 osoby pn.:

„I stopień – Kurs podstaw rachunkowości – dla kandydatów na księgowego"

czytaj więcej >>

Załączniki

Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej
Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej.pdf 292 KB
Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej
Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej.pdf 313 KB
Załącznik nr 4 do Zasad - Oferta szkoleniowa
Załącznik nr 4 do Zasad - Oferta szkoleniowa.doc 114 KB
Załącznik nr 4 do Zasad - Oferta szkoleniowa
Załącznik nr 4 do Zasad - Oferta szkoleniowa.pdf 266 KB
Załącznik nr 6 do Zasad - Umowa szkoleniowa
Załącznik nr 6 do Zasad - Umowa szkoleniowa.pdf 433 KB

Nabór wniosków w sprawie dofinansowania wynagrodzenia osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. przypomina wszystkim pracodawcom i przedsiębiorcom, zainteresowanym zatrudnieniem osoby bezrobotnej, która ukończyła 50 rok życia o możliwości złożenia w Urzędzie wniosku o dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia.
Wnioski o dofinansowanie wynagrodzenia, regulamin oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu w zakładce: dokumenty do pobrania → Pracodawcy i przedsiębiorcy → Dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+
Dofinansowanie wynagrodzenia przysługuje w wysokości nie wyższej niż 50% minimalnego wynagrodzenia za pracę miesięcznie, obowiązującego w dniu zawarcia umowy, za każdego zatrudnionego bezrobotnego przez okres:
  • 12 miesięcy - w przypadku zatrudnienia bezrobotnego, który ukończył 50 lat, a nie ukończył 60 lat, lub
  • 24 miesięcy - w przypadku zatrudnienia bezrobotnego, który ukończył 60 lat.
Pracodawca lub przedsiębiorca jest zobowiązany do dalszego zatrudniania skierowanego bezrobotnego po upływie okresu przysługiwania dofinansowania wynagrodzenia, odpowiednio przez okres:
  • 6 miesięcy – w przypadku, gdy dofinansowanie będzie przysługiwało przez okres 12 miesięcy, lub
  • 12 miesięcy – w przypadku, gdy dofinansowanie będzie przysługiwało przez okres 24 miesięcy.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie tut. Urzędu parter, pok. nr 3 lub pod nr telefonu (61)2858032 wew. 40 lub 668011971.

Załączniki

1. Wniosek o dofinansowanie wynagrodzenia bezrobotnego 50+
1. Wniosek o dofinansowanie wynagrodzenia bezrobotnego 50+.pdf 342 KB
2. Regulamin w sprawie dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+
2. Regulamin w sprawie dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+.pdf 292 KB
3. Zał. nr 1a - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis
3. Zał. nr 1a - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis.pdf 176 KB
4. Zał. nr 1b - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis(dot. producenta rolnego)
4. Zał. nr 1b - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis(dot. producenta rolnego).pdf 189 KB
5. Zał. nr 2 - Oświadczenia pracodawcy - przedsiębiorcy
5. Zał. nr 2 - Oświadczenia pracodawcy - przedsiębiorcy.pdf 190 KB
6. Zał. nr 3 - Zgłoszenie krajowej oferty pracy
6. Zał. nr 3 - Zgłoszenie krajowej oferty pracy.pdf 232 KB
7. Zał. nr 4a - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
7. Zał. nr 4a - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 634 KB
8. Zał. nr 4b - Formularz informacji przedstawianych przez producenta rolnego
8. Zał. nr 4b - Formularz informacji przedstawianych przez producenta rolnego.pdf 172 KB
9. Kwestionariusz osobowy pracodawcy-przedsiębiorcy
9. Kwestionariusz osobowy pracodawcy-przedsiębiorcy.pdf 240 KB
10. Miesięczny wniosek o wypłatę dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+
10. Miesięczny wniosek o wypłatę dofinansowania wynagrodzenia bezrobotnego 50+.pdf 249 KB

Nabór wniosków o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. informuje, że można składać wnioski o refundację ze środków Funduszu Pracy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
Na refundację jednego stanowiska pracy można uzyskać do 40.000 zł (brutto).
Wniosek należy wypełnić starannie, czytelnie oraz dołożyć wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie postawione w nim pytania. W dniu złożenia przedmiotowego wniosku należy umówić się na wizytę (w siedzibie tut. Urzędu parter, pok. nr 3 lub pod nr telefonu (61)2858032 wew. 40 lub 668011971) w celu potwierdzenia aktualności danych na dzień złożenia wniosku.
Wnioski wypełnione nieczytelnie lub zawierające niepełne informacje, niepodpisane, bądź nie zawierające kompletu wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
Formularz wniosku, regulamin oraz pozostałe niezbędne załączniki dostępne są na stronie internetowej Urzędu w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA → Pracodawcy i przedsiębiorcy → Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie tut. Urzędu parter, pok. nr 3 lub pod nr telefonu (61)2858032 wew. 40 lub 668011971.

Załączniki

1. Regulamin udzielania refundacji
1. Regulamin udzielania refundacji.pdf 489 KB
2. Wniosek o refundację 2025
2. Wniosek o refundację 2025.pdf 430 KB
3. Kryteria oceny i punktacja wniosków
3. Kryteria oceny i punktacja wniosków.pdf 160 KB
4. Zał. nr 1a - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis
4. Zał. nr 1a - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis.pdf 193 KB
5. Zał. nr 1b - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis(dot. producenta rolnego)
5. Zał. nr 1b - Oświadczenie o wielkości uzyskanej pomocy lub nieotrzymaniu pomocy de minimis(dot. producenta rolnego).pdf 217 KB
6. Zał. nr 2a - Oświadczenie podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą
6. Zał. nr 2a - Oświadczenie podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą.pdf 209 KB
7. Zał. nr 2b - Oświadczenie producenta rolnego
7. Zał. nr 2b - Oświadczenie producenta rolnego.pdf 208 KB
8. Zał. nr 2c - Oświadczenie niepublicznego przedszkola lub niepublicznej szkoły
8. Zał. nr 2c - Oświadczenie niepublicznego przedszkola lub niepublicznej szkoły.pdf 210 KB
9. Zał. nr 2d - Oświadczenie żłobka lub klubu dziecięcego
9. Zał. nr 2d - Oświadczenie żłobka lub klubu dziecięcego.pdf 213 KB
10. Zał. nr 2e - Oświadczenie podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług rehabilitacyjnych
10. Zał. nr 2e - Oświadczenie podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług rehabilitacyjnych.pdf 215 KB
11. Zał. nr 3 - Zgłoszenie krajowej oferty pracy
11. Zał. nr 3 - Zgłoszenie krajowej oferty pracy.pdf 229 KB
12. Zał. nr 4a - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
12. Zał. nr 4a - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 633 KB
13. Zał. nr 4b - Formularz informacji przedstawianych przez producenta rolnego przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie
13. Zał. nr 4b - Formularz informacji przedstawianych przez producenta rolnego przy ubieganiu się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.pdf 171 KB
14. Zał. nr 5 - Oświadczenie Wnioskodawcy
14. Zał. nr 5 - Oświadczenie Wnioskodawcy.pdf 287 KB
15. Kwestionariusz Osobowy Wnioskodawcy
15. Kwestionariusz Osobowy Wnioskodawcy.pdf 193 KB
16. Oświadczenie wnioskodawcy za 2024r
16. Oświadczenie wnioskodawcy za 2024r.pdf 101 KB
17. Oświadczenie wnioskodawcy za 2025r
17. Oświadczenie wnioskodawcy za 2025r.pdf 103 KB
18. Wniosek o rozliczenie poniesionych kosztów
18. Wniosek o rozliczenie poniesionych kosztów.pdf 205 KB
19. Oświadczenie Poręczyciela
19. Oświadczenie Poręczyciela.pdf 253 KB
20. Kwestionariusz Osobowy Poręczyciela
20. Kwestionariusz Osobowy Poręczyciela.pdf 193 KB
21. Oświadczenie Poręczyciela o dochodach (w ramach umowy o pracę)
21. Oświadczenie Poręczyciela o dochodach (w ramach umowy o pracę).pdf 118 KB
22. Oświadczenie Poręczyciela o dochodach uzyskiwanych z innych źródeł
22. Oświadczenie Poręczyciela o dochodach uzyskiwanych z innych źródeł.pdf 108 KB
23. Oświadczenie Poręczyciela za 2024r (w ramach prowadzonej działalności gospodarczej)
23. Oświadczenie Poręczyciela za 2024r (w ramach prowadzonej działalności gospodarczej).pdf 99 KB
24. Oświadczenie Poręczyciela za 2025r (w ramach prowadzonej działalności gospodarczej)
24. Oświadczenie Poręczyciela za 2025r (w ramach prowadzonej działalności gospodarczej).pdf 102 KB

Fundacja Aktywizacja dla osób z niepełnosprawnościami

Szukasz pracy? Zgłoś się do nas - Weź udział w naszej rekrutacji i znajdź pracę wspólnie z Fundacją Aktywizacja.
Jeśli jesteś osobą:
  • z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • nieaktywną zawodowo, poszukującą pracy
  • pozostającą w wieku aktywności zawodowej
  • zamieszkała na terenie Polski
Fundacja Aktywizacja
tel. 503-406-773, 506-941-916 ul. Poznańska 62/101, Poznań
Szczegóły w załączeniu.

Załączniki

ulotka 1 - praca A4
ulotka 1 - praca A4.pdf 888 KB

EUROPEJSKIE DNI PRACY

Europejskie Dni Pracy (EDP) to ogólnoeuropejskie targi pracy organizowane na platformie internetowej Komisji Europejskiej, które łączą osoby poszukujące pracy z pracodawcami w innych europejskich krajach.
EDP odbywają się co roku w wielu krajach, a pracodawcy otrzymują możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami poszukującymi pracy i dostęp do składanych tą drogą CV.
EDP są organizowane przez sieć EURES w danym kraju. Tegoroczna, polska edycja Europejskich Dni Pracy Work@PL2024 odbędzie się 6 grudnia 2024 r. i ma na celu wsparcie polskich pracodawców w dotarciu do osób poszukujących pracy z innych krajów UE/EOG. Organizatorami Work@PL2024 są Wojewódzkie Urzędy Pracy w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Białymstoku i Zielonej Górze przy współpracy z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Korzyści?EUROPEJSKIE DNI PRACY
  • promocja ofert pracy oraz firmy w całej Europie;
  • możliwość dotarcia do wykwalifikowanych pracowników z krajów UE/EOG, poszukujących zatrudnienia w Polsce;
  • rozmowy z kandydatami poprzez indywidualny chat on-line;
  • bezpłatny udział.
Jak to działa?
Nie wychodząc z biura, będąc przed monitorem komputera można prowadzić rekrutację. Zaleca się także posiadanie kamerki internetowej, mikrofonu i słuchawek, aby w dniu targów móc swobodnie porozmawiać z osobą odwiedzającą wirtualne stoisko.
 
Polscy pracodawcy zainteresowani udziałem mają możliwość założenia konta wystawcy, który jest wirtualnym odpowiednikiem stoiska, jakie możemy spotkać podczas targów stacjonarnych.
Nie zwlekaj i już dziś zrejestruj swoje konto wystawcy na stronie: https://europeanjobdays.eu/pl/event/workpl2024
 
Pracodawca ma możliwość przeglądania i selekcji otrzymanych aplikacji oraz wysłania wybranym kandydatom zaproszenia do udziału w rozmowach. Osoby poszukujące pracy mogą także odwiedzić wirtualny pokój pracodawcy bez uprzedniego zaproszenia, ale w każdym przypadku to wystawca decyduje o tym, kto odwiedzi jego wirtualny pokój.
 
Pamiętaj! Biorąc udział w Work@PL2024 zwiększasz swoje szanse na pozyskanie najlepszych kandydatów.
 
Przydatne materiały wideo:  
Serdecznie zapraszamy !! 

Załączniki

Informacja dla pracodawców Europejskie Dni Pracy 2024
Informacja dla pracodawców Europejskie Dni Pracy 2024.pdf 128 KB

Dni Pracodawców 2024

Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej zaprasza zainteresowanych pracodawców / przedsiębiorców do punktu informacyjnego, organizowanego w ramach Dni Pracodawców 2024. Wydarzenie odbędzie się 04.12.2024 r., w godz. 09.00-14.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Kosynierów 46,  pokój nr 9.

Szczegółowe informacje: Joanna Akuszewska i Agnieszka Stanisławska, tel. 61 285-80-31 wew. 46, kom. 668-011-937

Załączniki

Dni Pracodawców 2024
Dni Pracodawców 2024.pdf 713 KB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego pn.: „Sprzedawca z obsługą urządzeń i komputera"
 
Szczegółowy opis poniżej:

Załączniki

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf 615 KB

Zaproszenie do składania ofert



Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie „Sprzedawca z obsługą urządzeń i komputera" dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Wielkopolskiej.
 
Szczegółowy opis poniżej:

Załączniki

1. Zaproszenie do składania ofert
1. Zaproszenie do składania ofert.pdf 830 KB
2. Oferta szkoleniowa - Załącznik nr 4A do Zasad
2. Oferta szkoleniowa - Załącznik nr 4A do Zasad.doc 283 KB
2. Oferta szkoleniowa - Załącznik nr 4A do Zasad
2. Oferta szkoleniowa - Załącznik nr 4A do Zasad.pdf 1075 KB
3. Umowa szkoleniowa - wzór - Załącznik nr 6A do Zasad
3. Umowa szkoleniowa - wzór - Załącznik nr 6A do Zasad.pdf 486 KB
4. Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej
4. Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej.pdf 775 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji

Nagłówek

Aktualności

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów