Powiatowy Urząd Pracy informuje, że z art. 154 § 4 kodeksu wyborczego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1277, z późn. zm.), dotyczący możliwości udzielania dni wolnych z tytułu udziału w pracach komisji wyborczych, nie ma zastosowania w przypadku osób odbywających staż.
W sytuacji gdy stażysta jest członkiem komisji wyborczej, której prace przedłużą się na tyle, że uniemożliwi to tej osobie odbycie stażu w danym dniu, to w takiej sytuacji nieobecność na stażu należy uznać za usprawiedliwioną. Należy jednak o tej sytuacji poinformować urząd pracy i organizatora stażu.
Wypłata stypendium, przysługuje za dni, kiedy osoba bezrobotna rzeczywiście odbywa staż. W związku z tym w przypadku usprawiedliwienia nieobecności na stażu, spowodowanej np. udziałem w pracach komisji wyborczej, za okres tej nieobecności nie będzie przysługiwało stypendium.
Informacja w sprawie możliwości udzielania dni wolnych osobom bezrobotnym odbywającym staż z tytułu udziału w pracach komisji wyborczych
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej
Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej w ramach rozeznania rynku na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Operator koparkoładowarki klasy III" z egzaminem.
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- 1. Zaproszenie do składania ofert.pdf (pdf, 811 KB)
- 2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.doc (doc, 285 KB)
- 2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.pdf (pdf, 508 KB)
- 4. Załącznik - Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej.pdf (pdf, 311 KB)
- 3. Załącznik nr 6A do Zasad - Umowa szkoleniowa EFS+.pdf (pdf, 1218 KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zaproszenie do składania oferty szkoleniowej
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- 1. Zaproszenie do składania ofert.pdf (pdf, 815 KB)
- 2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.doc (doc, 285 KB)
- 2. Załącznik nr 4A do Zasad - Oferta szkoleniowa EFS+.pdf (pdf, 508 KB)
- 3. Załącznik nr 6A do Zasad - Umowa szkoleniowa EFS+.pdf (pdf, 1218 KB)
- 4. Załącznik - Zasady organizacji szkoleń oraz wyboru instytucji szkoleniowej.pdf (pdf, 311 KB)
Nabór wniosków z rezerwy KFS 2023
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza V nabór wniosków o przyznanie środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy. W związku z oszczędnościami powstałymi w wyniku zakończonego naboru w dniu 23 sierpnia 2023 roku Urząd dysponuje niewykorzystaną kwotą przyznanego limitu w wysokości 21.473,00 zł. Nabór potrwa w terminie od 19 września do 20 września 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- Nabór wniosków z KFS 2023.pdf (pdf, 1067 KB)
- Zasady przyznawania środków z KFS 2023.pdf (pdf, 987 KB)
- 1. Wniosek z rezerwy KFS 2023.doc (doc, 383 KB)
- 2. DODATKOWA STRONA dział IV (str. 9 wniosku KFS 2023).doc (doc, 62 KB)
- 3. DODATKOWA STRONA dział V (str. 10 11 12 wniosku KFS 2023).doc (doc, 80 KB)
- 4. DODATKOWA STRONA dział VI (str. 13 wniosku KFS 2023).doc (doc, 59 KB)
- 5. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.docx (docx, 31 KB)
- 6. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o pomocy de minimis.docx (docx, 28 KB)
- 7. Załącznik nr 3 - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx (xlsx, 76 KB)
- 8. Załącznik nr 4 - Program kształcenia ustawicznego (kurs studia podyplomowe).doc (doc, 77 KB)
- 9. Załącznik nr 5 - Zakres egzaminu.doc (doc, 66 KB)
- 10. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wnioskodawcy.docx (docx, 39 KB)
- 11. Załącznik nr 7 - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc (doc, 63 KB)
- 12. Załącznik nr 8 - Oświadcznie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.doc (doc, 161 KB)
- 13. Załącznik nr 9 - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx (docx, 36 KB)
- 14. Załącznik nr 10 - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx (docx, 35 KB)
- 15. Załącznik nr 11 - Informacja z jednostki egzaminującej.docx (docx, 35 KB)
- 16. Klasyfikacja zawodów i specjalności napotrzeby rynku pracy.pdf (pdf, 706 KB)
- 17. Podkategorie do zawodów w Barometrze Zawodów 2023.Lista zawodów.pdf (pdf, 5776 KB)
- 18. wzór - Załącznik nr 4 do Zarządzenia - Umowa KFS 2023.pdf (pdf, 749 KB)
- 19. wzór - Załącznik nr 1 do umowy.pdf (pdf, 632 KB)
- 20. wzór - Załącznik nr 2 do umowy.pdf (pdf, 112 KB)
- 21. wzór - Załącznik nr 3 do umowy.pdf (pdf, 194 KB)
- 22. wzór - Załącznik nr 4 do umowy.pdf (pdf, 378 KB)
- 23. wzór - Załącznik nr 5 do umowy.pdf (pdf, 155 KB)
- 24. wzór - Załącznik nr 6 do umowy.pdf (pdf, 550 KB)
- 25. wzór - Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej wniosku.pdf (pdf, 613 KB)
- 26. wzór - Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej wniosku.pdf (pdf, 584 KB)
- 27. wzór - Załącznik nr 7 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia wniosku.pdf (pdf, 576 KB)
Nabór wniosków z rezerwy KFS 2023
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza IV nabór wniosków o przyznanie środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy. W związku z oszczędnościami powstałymi w wyniku zakończonego naboru w dniu 7 lipca 2023 roku Urząd dysponuje niewykorzystaną kwotą przyznanego limitu w wysokości 44.742,00 zł.
Nabór potrwa w terminie od 22 sierpnia do 23 sierpnia 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
Nabór potrwa w terminie od 22 sierpnia do 23 sierpnia 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- Nabór wniosków z KFS 2023.pdf (pdf, 1068 KB)
- Zasady przyznawania środków z KFS 2023.pdf (pdf, 987 KB)
- 1. Wniosek z rezerwy KFS 2023.doc (doc, 383 KB)
- 2. DODATKOWA STRONA dział IV (str. 9 wniosku KFS 2023).doc (doc, 62 KB)
- 3. DODATKOWA STRONA dział V (str. 10 11 12 wniosku KFS 2023).doc (doc, 80 KB)
- 4. DODATKOWA STRONA dział VI (str. 13 wniosku KFS 2023).doc (doc, 59 KB)
- 5. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.docx (docx, 31 KB)
- 6. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o pomocy de minimis.docx (docx, 28 KB)
- 7. Załącznik nr 3 - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx (xlsx, 76 KB)
- 8. Załącznik nr 4 - Program kształcenia ustawicznego (kurs studia podyplomowe).doc (doc, 77 KB)
- 9. Załącznik nr 5 - Zakres egzaminu.doc (doc, 66 KB)
- 10. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wnioskodawcy.docx (docx, 39 KB)
- 11. Załącznik nr 7 - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc (doc, 63 KB)
- 12. Załącznik nr 8 - Oświadcznie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.doc (doc, 161 KB)
- 13. Załącznik nr 9 - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx (docx, 36 KB)
- 14. Załącznik nr 10 - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx (docx, 35 KB)
- 15. Załącznik nr 11 - Informacja z jednostki egzaminującej.docx (docx, 35 KB)
- 16. Klasyfikacja zawodów i specjalności napotrzeby rynku pracy.pdf (pdf, 706 KB)
- 17. Podkategorie do zawodów w Barometrze Zawodów 2023.Lista zawodów.pdf (pdf, 5776 KB)
- 18. wzór - Załącznik nr 4 do Zarządzenia - Umowa KFS 2023.pdf (pdf, 749 KB)
- 19. wzór - Załącznik nr 1 do umowy.pdf (pdf, 632 KB)
- 20. wzór - Załącznik nr 2 do umowy.pdf (pdf, 357 KB)
- 21. wzór - Załącznik nr 3 do umowy.pdf (pdf, 194 KB)
- 22. wzór - Załącznik nr 4 do umowy.pdf (pdf, 378 KB)
- 23. wzór - Załącznik nr 5 do umowy.pdf (pdf, 155 KB)
- 24. wzór - Załącznik nr 6 do umowy.pdf (pdf, 550 KB)
- 25. wzór - Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej wniosku.pdf (pdf, 613 KB)
- 26. wzór - Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej wniosku.pdf (pdf, 584 KB)
- 27. wzór - Załącznik nr 7 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia wniosku.pdf (pdf, 576 KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - kurs: Prawo jazdy kat. C z egzaminem
Zaproszenie do składania ofert
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej zaprasza instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy do składania ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla 1 osoby bezrobotnej pn.: „Prawo jazdy kat. C" wraz z egzaminem (CPV:80530000-8) finansowanego ze środków Funduszu Pracy o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn.zm.) bez stosowania art. 2 ust. 1 pkt 1.
Zasady organizacji szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz.U. z 2014 r., poz.667 ).
Celem kursu jest przygotowanie do kierowania pojazdami samochodowymi w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego oraz przygotowanie do złożenia Egzaminu Państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego z prawa jazdy kat. C.
Zasady wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł przez Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej określa Załącznik.
I. Przedmiot zamówienia.
Planowane jest szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej.
Liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych na kursie „Prawo jazdy kat. C" obejmuje:
Wymaga się prowadzenia dla uczestnika szkolenia „Karty przeprowadzonych zajęć" zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2018r. poz. 1885).
Oferta powinna zawierać informacje niezbędne do oceny i wyboru wykonawcy, uwzględniające efekty uczenia się tj. zdefiniowanie standardów wymagań, które osiągną uczestnicy.
Rozpoczęcie kursu w terminie maksymalnie do 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie.
Kurs powinien być zakończony uzyskaniem kwalifikacji zawodowych- zdaniem formalnego egzaminu w uprawnionej do tego instytucji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania zamówienia w przypadku wycofania się kandydata w/w szkolenie.
Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia.
Godziny organizowania zajęć ustala się między 8:00 a 18:00, w wymiarze maksymalnie od 8-10 godzin lekcyjnych.
W cenie oferty należy uwzględnić koszt egzaminu państwowego.
Urząd nie finansuje egzaminów poprawkowych, uczestnik sam będzie pokrywał koszty poprawki.
W cenie oferty nie należy uwzględniać kosztów badań lekarskich (należy wskazać czy są wymagane).
W całkowitej liczbie szkolenia nie należy ujmować liczby godzin egzaminu państwowego.
Miejsce realizacji szkolenia: Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone na terenie województwa wielkopolskiego w odległości do 50 km od Środy Wielkopolskiej pod adresem dokładnie określonym przez instytucję szkoleniową.
Wykonawca dostosuje kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia.
Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i użyte do realizacji zamówienia materiały, sprzęt i środki techniczne będą posiadały aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania oraz dysponować wyposażeniem dydaktycznym i pomieszczeniami dostosowanymi do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz przepisów p.poż.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia wodę mineralną, kawę, herbatę, cukier, oraz drobny poczęstunek (np. kruche ciastka).
Materiały szkoleniowe winny zostać przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia zgodnie z zakresem tematycznym w formie papierowej oraz/lub elektronicznej.
Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,
2) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu wewnętrznego (jeżeli został przeprowadzony),
3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia.
W/w dokumenty należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału lub za zgodność z oryginałem.
Zajęcia edukacyjne winny być przeprowadzone zgodnie z harmonogramem zajęć.
Każda zmiana wymaga uprzedniej informacji.
Uczestnik szkolenia powinien być objęty opieką z ramienia instytucji szkoleniowej.
Szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu.
W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników, którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia pojęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztów szkolenia, stanowi on wydatek Wykonawcy (art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Uczestnik szkolenia, w przypadku podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie szkolenia, ma prawo do jego ukończenia bez konieczności ponoszenia kosztów szkolenia.
Osoba, która z własnej winy nie ukończy szkolenia zobowiązana jest do zwrotu poniesionych przez Urząd kosztów szkolenia z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem nieukończenia szkolenia będzie podjęcie zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który został odpowiednio dostosowany do zidentyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje.
Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku (Dz.U. z 2014 r., poz. 667) (Załącznik nr A-2 do oferty szkoleniowej).
W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia tj.:
1) zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji
oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r. poz.667) lub zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2017 roku poz.1632),
2) suplementu do zaświadczenia o ukończeniu kursu,
3) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w art. 27 ust. 4 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. kierujących pojazdami (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 341 z późn.zm.).
Na zakończenie kursu uczestnik powinien wypełnić anonimową ankietę służącą do oceny szkolenia.
II. Warunki płatności
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie przeszkolonego uczestnika, któremu wydano zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt niezrealizowanej osobogodziny szkolenia przypadający na uczestników, którzy:
a) podjęli w trakcie szkolenia zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i nie mogą dalej uczestniczyć w szkoleniu,
b) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia.
W sytuacji określonej wyżej nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy. Jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnej informacji o wysokości zmienionych kosztów i sposobie ich obliczenia do wystawienia prawidłowego rachunku/faktury.
III. Zmiana miejsca realizacji szkolenia
Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia wskazanej do realizacji szkolenia w formularzu oferty jedynie za uprzednią informacją.
IV. Zmiana wykładowców/instruktorów:
Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji szkolenia w ofercie szkoleniowej, jedynie za uprzednią informacją. W przypadku zmiany wykładowców/instruktorów – nowy wykładowca/instruktor musi posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe równoważne do zmienionego wykładowcy/instruktora.
V. Sposób złożenia oferty:
Instytucje szkoleniowe zainteresowane przeprowadzeniem szkolenia, prosimy o złożenie wypełnionego Formularza OFERTA SZKOLENIOWA do niniejszego zaproszenia wraz z wymaganymi załącznikami do oferty.
Ofertę szkoleniową można składać poprzez:
• wysłanie ich pocztą tradycyjną na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Środzie Wielkopolskiej ul. Kosynierów 46, 63-000 Środa Wlkp. z dopiskiem „Odpowiedź na zaproszenie do składania ofert na kurs: „Prawo jazdy kat. C" wraz z egzaminem z dnia 07.08.2023 r. Za datę złożenia Oferty uznaje się datę stempla pocztowego w dniu określonym w zaproszeniu. Informację o wysłaniu oferty proszę potwierdzić e-mailem: e.strugarek@srodawielkopolska.praca.gov.pl
lub
• w sekretariacie w godzinach pracy urzędu.
Termin złożenia oferty szkoleniowej do dnia: 16.08.2023 r. do godziny 14:30
Oferta powinna zostać podpisana prze osobę/osoby do tego uprawnioną/uprawnione.
Wymagane dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania.
W przypadku trudności podczas wypełniania oferty szkoleniowej prosimy o kontakt z pracownikiem urzędu telefon: 61/ 285-80-32 wew. 37 lub 668-011-897
Załączniki:
1. Oferta szkoleniowa
2. Zasady wyboru instytucji szkoleniowych
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO") informujemy, o następujących zasadach, na jakich przetwarzamy dane: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej z siedzibą: ul. Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, tel. 61 285 80 31 e-mail: sekretariat@srodawielkopolska.praca.gov.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Wielkopolskiej, którą jest spółka Leśny & Wspólnicy Sp. z o. o., w której jako osobę kontaktową wyznaczono Pana Marka Nowaka, z Inspektorem można się skontaktować e-mail: iod@lesny.com.pl
3) Pani/Pana dane będą, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, realizacji umowy, bądź udzielonej zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Urzędem Pracy w Środzie Wielkopolskiej przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, - osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, - osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, - dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: - osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, - przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się sunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter
wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
7) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym
momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
8) Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86
9) Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Zasady organizacji szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy określają przepisy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 735 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz.U. z 2014 r., poz.667 ).
Celem kursu jest przygotowanie do kierowania pojazdami samochodowymi w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu drogowego oraz przygotowanie do złożenia Egzaminu Państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego z prawa jazdy kat. C.
Zasady wyboru instytucji szkoleniowych do przeprowadzenia szkoleń o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł przez Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej określa Załącznik.
I. Przedmiot zamówienia.
Planowane jest szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej.
Liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych na kursie „Prawo jazdy kat. C" obejmuje:
- 20 godzin zajęć teoretycznych – przybliżających ogólne przepisy wynikające z kodeksu ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z prowadzeniem pojazdów ciężarowych,
- 30 godzin zajęć praktycznych – zarówno na placu manewrowym, jak i na trasie – nakierowanych na doskonalenie umiejętności prowadzenia pojazdu w pragmatycznym wymiarze i solidne przygotowanie do egzaminu.
Wymaga się prowadzenia dla uczestnika szkolenia „Karty przeprowadzonych zajęć" zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2018r. poz. 1885).
Oferta powinna zawierać informacje niezbędne do oceny i wyboru wykonawcy, uwzględniające efekty uczenia się tj. zdefiniowanie standardów wymagań, które osiągną uczestnicy.
Rozpoczęcie kursu w terminie maksymalnie do 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie.
Kurs powinien być zakończony uzyskaniem kwalifikacji zawodowych- zdaniem formalnego egzaminu w uprawnionej do tego instytucji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania zamówienia w przypadku wycofania się kandydata w/w szkolenie.
Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia.
Godziny organizowania zajęć ustala się między 8:00 a 18:00, w wymiarze maksymalnie od 8-10 godzin lekcyjnych.
W cenie oferty należy uwzględnić koszt egzaminu państwowego.
Urząd nie finansuje egzaminów poprawkowych, uczestnik sam będzie pokrywał koszty poprawki.
W cenie oferty nie należy uwzględniać kosztów badań lekarskich (należy wskazać czy są wymagane).
W całkowitej liczbie szkolenia nie należy ujmować liczby godzin egzaminu państwowego.
Miejsce realizacji szkolenia: Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone na terenie województwa wielkopolskiego w odległości do 50 km od Środy Wielkopolskiej pod adresem dokładnie określonym przez instytucję szkoleniową.
Wykonawca dostosuje kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia.
Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i użyte do realizacji zamówienia materiały, sprzęt i środki techniczne będą posiadały aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania oraz dysponować wyposażeniem dydaktycznym i pomieszczeniami dostosowanymi do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz przepisów p.poż.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia wodę mineralną, kawę, herbatę, cukier, oraz drobny poczęstunek (np. kruche ciastka).
Materiały szkoleniowe winny zostać przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia zgodnie z zakresem tematycznym w formie papierowej oraz/lub elektronicznej.
Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,
2) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu wewnętrznego (jeżeli został przeprowadzony),
3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia.
W/w dokumenty należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału lub za zgodność z oryginałem.
Zajęcia edukacyjne winny być przeprowadzone zgodnie z harmonogramem zajęć.
Każda zmiana wymaga uprzedniej informacji.
Uczestnik szkolenia powinien być objęty opieką z ramienia instytucji szkoleniowej.
Szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu.
W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników, którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia pojęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztów szkolenia, stanowi on wydatek Wykonawcy (art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Uczestnik szkolenia, w przypadku podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie szkolenia, ma prawo do jego ukończenia bez konieczności ponoszenia kosztów szkolenia.
Osoba, która z własnej winy nie ukończy szkolenia zobowiązana jest do zwrotu poniesionych przez Urząd kosztów szkolenia z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem nieukończenia szkolenia będzie podjęcie zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który został odpowiednio dostosowany do zidentyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje.
Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku (Dz.U. z 2014 r., poz. 667) (Załącznik nr A-2 do oferty szkoleniowej).
W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia tj.:
1) zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji
oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r. poz.667) lub zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2017 roku poz.1632),
2) suplementu do zaświadczenia o ukończeniu kursu,
3) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, o którym mowa w art. 27 ust. 4 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. kierujących pojazdami (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 341 z późn.zm.).
Na zakończenie kursu uczestnik powinien wypełnić anonimową ankietę służącą do oceny szkolenia.
II. Warunki płatności
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie przeszkolonego uczestnika, któremu wydano zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt niezrealizowanej osobogodziny szkolenia przypadający na uczestników, którzy:
a) podjęli w trakcie szkolenia zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i nie mogą dalej uczestniczyć w szkoleniu,
b) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia.
W sytuacji określonej wyżej nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy. Jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnej informacji o wysokości zmienionych kosztów i sposobie ich obliczenia do wystawienia prawidłowego rachunku/faktury.
III. Zmiana miejsca realizacji szkolenia
Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia wskazanej do realizacji szkolenia w formularzu oferty jedynie za uprzednią informacją.
IV. Zmiana wykładowców/instruktorów:
Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji szkolenia w ofercie szkoleniowej, jedynie za uprzednią informacją. W przypadku zmiany wykładowców/instruktorów – nowy wykładowca/instruktor musi posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe równoważne do zmienionego wykładowcy/instruktora.
V. Sposób złożenia oferty:
Instytucje szkoleniowe zainteresowane przeprowadzeniem szkolenia, prosimy o złożenie wypełnionego Formularza OFERTA SZKOLENIOWA do niniejszego zaproszenia wraz z wymaganymi załącznikami do oferty.
Ofertę szkoleniową można składać poprzez:
• wysłanie ich pocztą tradycyjną na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Środzie Wielkopolskiej ul. Kosynierów 46, 63-000 Środa Wlkp. z dopiskiem „Odpowiedź na zaproszenie do składania ofert na kurs: „Prawo jazdy kat. C" wraz z egzaminem z dnia 07.08.2023 r. Za datę złożenia Oferty uznaje się datę stempla pocztowego w dniu określonym w zaproszeniu. Informację o wysłaniu oferty proszę potwierdzić e-mailem: e.strugarek@srodawielkopolska.praca.gov.pl
lub
• w sekretariacie w godzinach pracy urzędu.
Termin złożenia oferty szkoleniowej do dnia: 16.08.2023 r. do godziny 14:30
Oferta powinna zostać podpisana prze osobę/osoby do tego uprawnioną/uprawnione.
Wymagane dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania.
W przypadku trudności podczas wypełniania oferty szkoleniowej prosimy o kontakt z pracownikiem urzędu telefon: 61/ 285-80-32 wew. 37 lub 668-011-897
Załączniki:
1. Oferta szkoleniowa
2. Zasady wyboru instytucji szkoleniowych
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO") informujemy, o następujących zasadach, na jakich przetwarzamy dane: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej z siedzibą: ul. Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, tel. 61 285 80 31 e-mail: sekretariat@srodawielkopolska.praca.gov.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Wielkopolskiej, którą jest spółka Leśny & Wspólnicy Sp. z o. o., w której jako osobę kontaktową wyznaczono Pana Marka Nowaka, z Inspektorem można się skontaktować e-mail: iod@lesny.com.pl
3) Pani/Pana dane będą, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, realizacji umowy, bądź udzielonej zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Urzędem Pracy w Środzie Wielkopolskiej przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, - osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, - osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, - dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: - osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, - przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się sunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter
wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
7) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym
momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
8) Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86
9) Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Informacja o wstrzymaniu przyjmowania wniosków w sprawie dotacji na podjęcie działalności gospodarczej
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wlkp. informuje, że z uwagi na bardzo dużą ilość złożonych wniosków w sprawie dotacji na podjęcie działalności gospodarczej wstrzymuje z dniem 01.08.2023r przyjmowanie wniosków na podjęcie działalności gospodarczej z projektu "Aktywizacja zawodowa +"
Informacja o możliwości składania wniosków w sprawie przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej
Uprzejmie informujemy, że można składać wnioski w sprawie przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej (w kwocie 25.000 zł brutto). Wnioski wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami, prawidłowo sporządzone można składać w tutejszym Urzędzie.
Przed złożeniem wniosku, należy umówić się telefonicznie na konkretny termin do doradcy zawodowego tutejszego Urzędu w celu odbycia porady indywidualnej!!!
doradca zawodowy Agnieszka Stanisławska (61) 285 80 32 w 46
doradca zawodowy – Joanna Akuszewska (61) 285 80 32 w 46
Dodatkowo osoby do 30 roku życia, przed złożeniem wniosku muszą mieć przeprowadzony test umiejętności cyfrowych!!!
Wnioski o dotacje, regulaminy oraz pozostałe niezbędne dokumenty pobrać można ze strony internetowej Urzędu.
Przed złożeniem wniosku, należy umówić się telefonicznie na konkretny termin do doradcy zawodowego tutejszego Urzędu w celu odbycia porady indywidualnej!!!
doradca zawodowy Agnieszka Stanisławska (61) 285 80 32 w 46
doradca zawodowy – Joanna Akuszewska (61) 285 80 32 w 46
Dodatkowo osoby do 30 roku życia, przed złożeniem wniosku muszą mieć przeprowadzony test umiejętności cyfrowych!!!
Wnioski o dotacje, regulaminy oraz pozostałe niezbędne dokumenty pobrać można ze strony internetowej Urzędu.
- Załączniki
- 1. Wniosek o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej 2023.pdf (pdf, 2242 KB)
- 2. Regulamin EFS 2023.pdf (pdf, 2219 KB)
- 3. Kryteria punktacji wniosków 2023.pdf (pdf, 273 KB)
- 4. Kwestionariusz osobowy wnioskodawcy.pdf (pdf, 233 KB)
- 5. Kwestionariusz osobowy poręczyciela.pdf (pdf, 279 KB)
- 6. Oświadczenie poręczyciela o uzyskiwanych dochodach - zobowiązaniach 2023.pdf (pdf, 384 KB)
- 7. Oświadczenie o dochodach (zaświadczenie) 2023.pdf (pdf, 264 KB)
- 8. Oświadczenie podmiotu rozliczającego się na zasadach uproszczonych EFS 2023.pdf (pdf, 253 KB)
- 9. Oświadczenie o współpracy - osoba fizyczna.pdf (pdf, 80 KB)
- 10. Oświadczenie o współpracy - firma.pdf (pdf, 115 KB)
- 11. Umowa Użyczenia lokalu.pdf (pdf, 138 KB)
- 12. Formularz zgłoszeniowy do 30.pdf (pdf, 279 KB)
- 13. Formularz zgłoszeniowy od 30.pdf (pdf, 256 KB)
- 14. Oświadczenie specjalizacje.pdf (pdf, 138 KB)
- 15. Oświadczenie szkolenie z kompetencji cyfrowych.pdf (pdf, 127 KB)
Informacja o wstrzymaniu przyjmowania wniosków w sprawie dotacji na podjęcie działalności gospodarczej
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej informuje, że w związku z wyczerpaniem puli środków z Funduszu Pracy przeznaczonych na podjęcie działalności gospodarczej, z dniem 06.03.2023 r. wstrzymuje nabór wniosków o ww. formę pomocy.
Nabór wniosków z rezerwy KFS 2023
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza III nabór wniosków o przyznanie środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy. W związku z oszczędnościami powstałymi w wyniku zakończonego naboru w dniu 23 czerwca 2023 roku Urząd dysponuje niewykorzystaną kwotą przyznanego limitu w wysokości 92.836,00 zł.
Nabór potrwa w terminie od 6 lipca do 7 lipca 2023 r.
Nabór potrwa w terminie od 6 lipca do 7 lipca 2023 r.
- Załączniki
- Nabór wniosków z KFS 2023.pdf (pdf, 1068 KB)
- Zasady przyznawania środków z KFS 2023.pdf (pdf, 987 KB)
- 1. Wniosek z rezerwy KFS 2023.doc (doc, 383 KB)
- 2. DODATKOWA STRONA dział IV (str. 9 wniosku KFS 2023).doc (doc, 62 KB)
- 3. DODATKOWA STRONA dział V (str. 10 11 12 wniosku KFS 2023).doc (doc, 80 KB)
- 4. DODATKOWA STRONA dział VI (str. 13 wniosku KFS 2023).doc (doc, 59 KB)
- 5. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.docx (docx, 31 KB)
- 6. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o pomocy de minimis.docx (docx, 28 KB)
- 7. Załącznik nr 3 - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx (xlsx, 76 KB)
- 8. Załącznik nr 4 - Program kształcenia ustawicznego (kurs studia podyplomowe).doc (doc, 77 KB)
- 9. Załącznik nr 5 - Zakres egzaminu.doc (doc, 66 KB)
- 10. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wnioskodawcy.docx (docx, 39 KB)
- 11. Załącznik nr 7 - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc (doc, 63 KB)
- 12. Załącznik nr 8 - Oświadcznie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.doc (doc, 161 KB)
- 13. Załącznik nr 9 - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx (docx, 36 KB)
- 14. Załącznik nr 10 - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx (docx, 35 KB)
- 15. Załącznik nr 11 - Informacja z jednostki egzaminującej.docx (docx, 35 KB)
- 16. Klasyfikacja zawodów i specjalności napotrzeby rynku pracy.pdf (pdf, 706 KB)
- 17. Podkategorie do zawodów w Barometrze Zawodów 2023.Lista zawodów.pdf (pdf, 5776 KB)
- 18. wzór - Załącznik nr 4 do Zarządzenia - Umowa KFS 2023.pdf (pdf, 749 KB)
- 19. wzór - Załącznik nr 1 do umowy.pdf (pdf, 632 KB)
- 20. wzór - Załącznik nr 2 do umowy.pdf (pdf, 357 KB)
- 21. wzór - Załącznik nr 3 do umowy.pdf (pdf, 194 KB)
- 22. wzór - Załącznik nr 4 do umowy.pdf (pdf, 378 KB)
- 23. wzór - Załącznik nr 5 do umowy.pdf (pdf, 155 KB)
- 24. wzór - Załącznik nr 6 do umowy.pdf (pdf, 550 KB)
- 25. wzór - Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej wniosku.pdf (pdf, 613 KB)
- 26. wzór - Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej wniosku.pdf (pdf, 584 KB)
- 27. wzór - Załącznik nr 7 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia wniosku.pdf (pdf, 576 KB)
Nabór wniosków z rezerwy KFS 2023
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza II nabór wniosków o przyznanie środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy. W związku z oszczędnościami powstałymi w wyniku zakończonego naboru w dniu
2 czerwca 2023 roku Urząd dysponuje niewykorzystaną kwotą przyznanego limitu.
Nabór potrwa w terminie od 21 czerwca do 23 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
2 czerwca 2023 roku Urząd dysponuje niewykorzystaną kwotą przyznanego limitu.
Nabór potrwa w terminie od 21 czerwca do 23 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- Nabór wniosków z KFS 2023.pdf (pdf, 1067 KB)
- 1. Wniosek z rezerwy KFS 2023.doc (doc, 383 KB)
- 2. DODATKOWA STRONA dział IV (str. 9 wniosku KFS 2023).doc (doc, 62 KB)
- 3. DODATKOWA STRONA dział V (str. 10 11 12 wniosku KFS 2023).doc (doc, 80 KB)
- 4. DODATKOWA STRONA dział VI (str. 13 wniosku KFS 2023).doc (doc, 59 KB)
- 5. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.docx (docx, 31 KB)
- 6. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o pomocy de minimis.docx (docx, 28 KB)
- 7. Załącznik nr 3 - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx (xlsx, 76 KB)
- 8. Załącznik nr 4 - Program kształcenia ustawicznego (kurs studia podyplomowe).doc (doc, 77 KB)
- 9. Załącznik nr 5 - Zakres egzaminu.doc (doc, 66 KB)
- 10. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wnioskodawcy.docx (docx, 39 KB)
- 11. Załącznik nr 7 - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc (doc, 63 KB)
- 12. Załącznik nr 8 - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.doc (doc, 161 KB)
- 13. Załącznik nr 9 - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx (docx, 36 KB)
- 14. Załącznik nr 10 - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx (docx, 35 KB)
- 15. Załącznik nr 11 - Informacja z jednostki egzaminującej.docx (docx, 35 KB)
- 16. Klasyfikacja zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy.pdf (pdf, 706 KB)
- 17. Podkategorie do zawodów w Barometrze Zawodów 2023.Lista zawodów.pdf (pdf, 5776 KB)
- 18. wzór Umowy KFS 2023.pdf (pdf, 749 KB)
- 19. wzór - Załącznik nr 1 do umowy.pdf (pdf, 632 KB)
- 20. wzór - Załącznik nr 2 do umowy.pdf (pdf, 357 KB)
- 21. wzór - Załącznik nr 3 do umowy.pdf (pdf, 194 KB)
- 22. wzór - Załącznik nr 4 do umowy.pdf (pdf, 378 KB)
- 23. wzór - Załącznik nr 5 do umowy.doc (doc, 72 KB)
- 24. wzór - Załącznik nr 6 do umowy.pdf (pdf, 550 KB)
- 25. wzór - Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej wniosku.pdf (pdf, 613 KB)
- 26. wzór - Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej wniosku.pdf (pdf, 584 KB)
- 27. wzór - Załącznik nr 7 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia wniosku.pdf (pdf, 576 KB)
Nabór wniosków z rezerwy KFS 2023
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej ogłasza nabór wniosków o przyznanie środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy.
Kwota przyznanych środków w roku 2023 wynosi 150.401,00 zł.
Nabór potrwa w terminie od 30 maja do 2 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
Kwota przyznanych środków w roku 2023 wynosi 150.401,00 zł.
Nabór potrwa w terminie od 30 maja do 2 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis poniżej:
- Załączniki
- Nabór wniosków z KFS 2023.pdf (pdf, 1067 KB)
- 1. Wniosek z rezerwy KFS 2023.doc (doc, 383 KB)
- 2. DODATKOWA STRONA dział IV (str. 9 wniosku KFS 2023).doc (doc, 62 KB)
- 3. DODATKOWA STRONA dział V (str. 10 11 12 wniosku KFS 2023).doc (doc, 80 KB)
- 4. DODATKOWA STRONA dział VI (str. 13 wniosku KFS 2023).doc (doc, 59 KB)
- 5. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wnioskodawcy dotyczące pomocy publicznej.docx (docx, 31 KB)
- 6. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o pomocy de minimis.docx (docx, 28 KB)
- 7. Załącznik nr 3 - Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx (xlsx, 76 KB)
- 8. Załącznik nr 4 - Program kształcenia ustawicznego (kurs studia podyplomowe).doc (doc, 77 KB)
- 9. Załącznik nr 5 - Zakres egzaminu.doc (doc, 66 KB)
- 10. Załącznik nr 6 - Oświadczenie wnioskodawcy.docx (docx, 39 KB)
- 11. Załącznik nr 7 - Informacja o uczestniku i kosztów kształcenia ustawicznego.doc (doc, 63 KB)
- 12. Załącznik nr 8 - Oświadczenie pracodawcy o spełnieniu wybranych priorytetów.doc (doc, 161 KB)
- 13. Załącznik nr 9 - Informacja z instytucji szkoleniowej.docx (docx, 36 KB)
- 14. Załącznik nr 10 - Informacja od organizatora studiów podyplomowych.docx (docx, 35 KB)
- 15. Załącznik nr 11 - Informacja z jednostki egzaminującej.docx (docx, 35 KB)
- 16. Klasyfikacja zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy.pdf (pdf, 706 KB)
- 17. Podkategorie do zawodów w Barometrze Zawodów 2023.Lista zawodów.pdf (pdf, 5776 KB)
- 18. wzór Umowy KFS 2023.pdf (pdf, 749 KB)
- 19. wzór - Załącznik nr 1 do umowy.pdf (pdf, 632 KB)
- 20. wzór - Załącznik nr 2 do umowy.pdf (pdf, 357 KB)
- 21. wzór - Załącznik nr 3 do umowy.pdf (pdf, 194 KB)
- 22. wzór - Załącznik nr 4 do umowy.pdf (pdf, 378 KB)
- 23. wzór - Załącznik nr 5 do umowy.doc (doc, 72 KB)
- 24. wzór - Załącznik nr 6 do umowy.pdf (pdf, 550 KB)
- 25. wzór - Załącznik nr 5 do Zarządzenia - Karta oceny formalnej wniosku.pdf (pdf, 613 KB)
- 26. wzór - Załącznik nr 6 do Zarządzenia - Karta oceny merytorycznej wniosku.pdf (pdf, 584 KB)
- 27. wzór - Załącznik nr 7 do Zarządzenia - Karta sposobu rozpatrzenia wniosku.pdf (pdf, 576 KB)